Skip to main content
Menu Collections
Page justificative - The escape route | Musée McCord
The escape route
Voir le PDF
The escape route
The escape route

Page justificative

The escape route
Dessinateur (born 1931)
Dessinateur (1919 - 2017)
SignatureNon signé / Unsigned
InscriptionsOn front, printed on newsprint paper, u.l.: 40 / The GAZETTE, Montreal, Tues., Jan. 11, 1972 / EATON'S; on front, printed on newsprint paper, c.r.: the / escape / route / Print-out for all points south / [...]; on back, printed on newsprint paper: [...]
Période Fin 20e siècle
Origin Montreal
Numéro d'accessionM2017.118.559
CréditDon de Georgine Strathy
Status
Non exposé

L’information sur les objets de nos collections est mise à jour afin de refléter les résultats de nouvelles recherches. Si vous avez des renseignements au sujet de cet objet à nous communiquer, veuillez faire parvenir un courriel à reference.mccord@mccord-stewart.ca.

L’information au sujet des droits d’auteur et des reproductions se trouve ici.

Collections en ligne | Musée McCord - Musée d’histoire sociale de Montréal
The escape route
The escape route
Georgine Strathy
M2017.118.134
The Paper Route
The Paper Route
Georgine Strathy
M2017.118.70.1
Pant-it-up !
Pant-it-up !
Georgine Strathy
M2017.118.491
The Happy Coats
The Happy Coats
Georgine Strathy
M2017.118.490
Our Ensemble Shop Fashion Show
Our Ensemble Shop Fashion Show
Georgine Strathy
M2017.118.487
The Gentle Renaissance of…
The Gentle Renaissance of…
Georgine Strathy
M2017.118.489
C'mon up and see them sometime
C'mon up and see them sometime
Georgine Strathy
M2017.118.488
Le style jersey
Le style jersey
Georgine Strathy
M2017.118.483
Every Body Needs Some Body Hugging...
Every Body Needs Some Body Hugging...
Georgine Strathy
M2017.118.485
The Luminaires...
The Luminaires...
Georgine Strathy
M2017.118.484
The Luminaires...
The Luminaires...
Georgine Strathy
M2017.118.486
Brazilian Beauties by Fashion Imports
Brazilian Beauties by Fashion Imports
Georgine Strathy
M2017.118.500

Ce projet est rendu possible grâce au généreux soutien de la Fondation Azrieli et de Patrimoine canadien.